NVIDIA DLSS ve Reflex Desteğiyle Call of Duty: Modern Warfare III Deneyimi!

Posted by

NVIDIA DLSS 3.5 ve Işın Oluşturma ile desteklenen ve iddialı bir görsel şölen sunan Alan Wake 2, etkileyici bir performans sergiledi. NVIDIA DLSS 3 ve NVIDIA Reflex teknolojileriyle piyasaya sürülecek olan Call of Duty: Modern Warfare III yeni Game Ready Sürücüsü tarafından da destekleniyor. 

DLSS desteği bu hafta Call of Duty: Modern Warfare III, Desynced, Jusant, RIPOUT, RoboCop: Rogue City, The Talos Principle 2 gibi sekiz yeni oyuna geliyor. Buna ek olarak, DLSS 3.5 ‘in Işın Oluşturma özelliği NVIDIA Omniverse’e ekleniyor.

 

Call of Duty: Modern Warfare III DLSS 3, Reflex ve daha fazlasıyla geliyor!

Call of Duty: Modern Warfare III kampanya erken erişimi, 2 Kasım’da tüm ön satın alımlar için başlıyor ve tam sürüm 10 Kasım’da piyasaya sürülüyor. GeForce oyuncuları, yapay zeka destekli DLSS 3 ile kare hızlarını hızlandırıyor veya DLAA ile görüntü kalitesini en üst düzeye çıkarabiliyor. Ve NVIDIA Reflex’in ilk günden itibaren Call of Duty: Modern Warfare III’e dahil edilmesi sayesinde oyun daha da duyarlı hale geliyor.

 Call of Duty: Modern Warfare III’te NVIDIA DLSS 3 ile Performans Artışı

Call of Duty: Modern Warfare III’ün dahili testinde, tüm ayarları maksimuma çıkardığınızda ve DLSS 3’ü etkinleştirdiğinizde 4K’de performansın ortalama olarak 1.8 kat arttığını görebilirsiniz. Bu sayede GeForce RTX 4070’de 100 FPS’nin üzerinde ve GeForce RTX 4090’da 200 FPS’ye kadar maksimum ayarlarda oynayabilirsiniz.

1440p çözünürlükte, DLSS 3 performansı 1.6 kat artırarak, GeForce RTX 40 Serisi grafik kartlarının tümünde 100 FPS+’lık oyun oynama imkanı sunarken bu rakam GeForce RTX 4090’da 240 FPS’ye kadar oyun oynama imkanı sağlıyor. 

1080p çözünürlükte, DLSS 3’ün 1.5 kat performans artışı, tüm GeForce RTX 40 Serisi GPU’larında espor kare hızlarına ulaşmayı sağlıyor. Ayrıca GeForce RTX 4090’da en yüksek yenileme hızlı ekranları en üst düzeye çıkarmaya olanak tanıyor. Bu da 300 FPS sonucuna ulaştırıyor. 

Mobil olan oyuncular için DLSS 3, 1080p ve 1440p’de performansı 1.6 kat artırarak, tüm kullanıcıların yüksek kare hızlarında oyun oynamasını ve GeForce RTX 4090 dizüstü bilgisayarlarda 230 FPS’ye kadar oyun oynamasına imkan sunuyor.  

Call of Duty: Modern Warfare III, NVIDIA Reflex Teknolojisiyle Daha Duyarlı

“Lag” olarak da adlandırılan sistem gecikmesi, bir eylemin oyun içinde gerçekleşmesi için geçen süredir ve aynı zamanda düşmanları ne kadar hızlı gördüğünüzü de etkileyebilir ve size ilk ateş etme şansı verir. Sistem gecikmesi de rekabetçi çok oyunculu oyunlarda kritik bir öneme sahip. Reflex desteğiyle gecikmeyi azaltmak mümkün. Daha hızlı hedef tespiti, daha hızlı tepki süreleri ve rekabetçi oyunlar için en iyi nişan hassasiyeti sağlıyor.

DLSS tarafından sağlanan yüksek kare hızları ve Reflex tarafından sağlanan düşük gecikme ile birlikte, rekabetçi oyuncular, GeForce RTX 40 Serisi PC’ler ve dizüstü bilgisayarlarında kesin Call of Duty: Modern Warfare III deneyimini elde edebiliyor. 

Beenox, Tasarım Direktörü, Marc-Alexandre Milot “Her kare, Call of Duty’de önemlidir. NVIDIA, DLSS 3 Frame Generation ile bir kez daha büyük yenilikler sunuyor. DLSS Super Resolution ve Reflex ile birlikte, bize Call of Duty: Modern Warfare III’ün PC versiyonuna daha hızlı, daha sorunsuz ve görsel açıdan etkileyici oyun deneyimi sunma imkanı veriyor” diyor. 

 

Daha fazla DLSS oyunu ve haberi!

Bu haftaki diğer yeni DLSS güncellemeleri ise şunlardır:

  • NVIDIA Omniverse – DLSS 3.5 ile Işın OLuşturma’ya yükseltme yaparak, önizleme görüntüleme pencerelerini daha doğru hale getiriyor ve oluşturulmuş sahneleri daha gerçekçi ve etkileyici hale getiriyor.
  • Jusant – DLSS 3 ve Reflex desteğiyle bugün erişilebiliyor. GeForce RTX 40 Serisi GPU’larında, DLSS 3, Jusant’ta 4K maksimum ayarlarda performansı ortalama olarak 2.6 kat hızlandırarak, oyuncuların GeForce RTX 4070 ve üstünde 100 FPS’nin  üzerinde Jusant’ın etkileyici Unreal Engine 5 destekli dünyasını keşfetmelerini sağlıyor.
  • RIPOUT – şimdi DLSS 3, Reflex ve Işın İzleme ile Erken Erişimde. GeForce RTX 40 Serisi oyunseverler, maksimum ayarlarda 4K’de ortalama olarak performanslarını 2.8 kat artırıyor ve oyunun ışın izlemeli efektlerini etkinleştiriyor. Bu, GeForce RTX 4070 ve üstü sahiplerinin hızlı tempolu nişancı oyununu 100 FPS’nin üzerinde, GeForce RTX 4090 ile 230 FPS’nin üzerinde oynamalarını sağlıyor.
  • Ghostrunner 2 – şimdi DLSS 3 ve Reflex desteğiylle kullanılabiliyor.
  • RoboCop: Rogue City – DLSS 3, Reflex ve DLAA desteğiyle 2 Kasım’da çıkıyor. GeForce RTX 40 Serisi grafik kartlarında DLSS 3 Frame Generation, performansı 4K’da ortalama 2,6 kat artırarak GeForce RTX 4070 ila 4090 ‘a sahip oyuncuların her seçenek ayarlandığında 60 FPS’in üzerinde oynamasını sağlıyor.
  • The Talos Principle 2 – DLSS 3 & Reflex desteğiyle 2 Kasım’da başlıyor. GeForce RTX 40 Serisi grafik kartlarında, DLSS 3, tüm ayarlar maksimumda iken 4K’de kare hızlarını ortalama olarak 2.3 kat artırarak, geniş bir konfigürasyon yelpazesinde 60 FPS+’lık oyun oynama imkanı sunuyor.
  • EA Sports™ WRC – DLSS 2 desteğiyle 3 Kasım’da başlıyor. GeForce RTX GPU 40 Serisi GPU’larda DLSS 2, maksimum 4K ayarlarında performansı % 90’a kadar hızlandırıyor. 
  • Desynced – DLSS 3 ve Reflex desteğiyle 16 Kasım’da güncelleniyor.

Oyuna Hazır Diğer Güncellemeler 

  • Yeni Game Ready Sürücüsü, Desynced, Jusant ve RoboCop: Rogue City oynayan oyuncular için kullanılacak sürücüdür.      
  • En yeni Game Ready Sürücümüz ayrıca, oyununuzu daha sorunsuz ve daha keyifli hale getiren temel Değişken Yenileme Hızı (VRR) deneyimi sunan 6 yeni G – SYNC Uyumlu ekran için destek ekliyor: 
    1. ACER X45
    2. AOC AG456UCZD
    3. AOC U27G3XM
    4. Galax Q3222SUC
    5. LG 32GR75Q
    6. MSI MPG341QR

  

Game Ready Sürücüler Hakkında:

 GeForce Game Ready Sürücüleri, oyunculara en sevdikleri oyunlar için en iyi deneyimi sunuyor. Bu geliştiricilerle iş birliği içinde çalışarak maksimum performans ve güvenilirlik için binlerce masaüstü ve dizüstü bilgisayar donanım yapılandırmasında kapsamlı bir şekilde test edildi. 

NVIDIA’nın Game Ready Driver programı, mümkün olan en iyi oyun deneyimini sağlamak için sıfırdan bir yöntem olarak oluşturuldu. Bu program, oyun geliştiricileri ile bir sinerji yaratarak, yayın öncesi oyun yapılarının ve sürücülerinin düzenli olarak değiş tokuş edilmesini sağlıyor. NVIDIA Optimizasyonları bulmak ve sorunları çözmek için geliştiricilerle birlikte çalışıyor ve hem oyunun hem de Game Ready Driver’ın başlangıçta en yüksek kalite ve performansı sunmasını sağlamak için yapıları buna göre yineliyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir